Home staging/redesign

Každá nemovitost si najde svého kupce.

A v tom Vám může pomoci právě home staging, moderní trend prezentace nemovitosti se zajímavými výsledky. Markantně zvyšuje úspěšnost prodeje a cenu, proto se řadí mezi vyhledávanou službu naší realitní kanceláře. 

Home staging je příprava nemovitosti na prodej nebo pronájem a její profesionální prezentace na realitním trhu. Na rozdíl od interiérového designu, který je zaměřen na vlastní domov nebo firemní prostory.

Home staging se zaměřuje na nemovitosti určené k prodeji nebo pronájmu. Cílem je zvýšení atraktivity nemovitosti pro co nejširší okruh potenciálních zájemců, a to především sladěním barevných schémat, uspořádáním nábytku a barevně sladěných doplňků, nastavení osvětlení a odstranění všech negativních elementů, které by potenciálnímu zájemci ztěžovaly představu, že by právě tady mohl bydlet.

Osobě, která se o úpravu nemovitosti stará se říká Home Stager.

Největší uplatnění nachází Home staging u obývaných nemovitostí určených k prodeji nebo pronájmu. Další možností jsou prázdné byty nebo domy, a to novostavby či starší nemovitosti. Prokázalo se, že zařízené byty se prodávají rychleji než byty prázdné. Proto tuto službu v hojné míře využívají developerské společnosti pro své vzorové byty. Staging komerčních prostorů, jako jsou kanceláře, firemní prostory, úřady, restaurace, kavárny, kosmetické a kadeřnické salony, může oživit a zatraktivnit prostředí.

V roce 1972 Barb Schwarz přišla s termínem „Staging“. Barb pracovala v realitách. Tento koncept vznikl díky klientovi, který za Barb přišel s tím, že by chtěl upravit nemovitost k prodeji.

Postupně se rozšířil a stal velmi populární po USA a v zemích západní Evropy (Velká Británie, Španělsko apod.). Do České republiky ho v lednu r. 2010 uvedla Jitka Kobzová.

Zdroj: https://cs.wikipedia.org/wiki/Home_staging

 

 

 

 

Brno
Brno
Brno
Mánesova 3014/16
612 00
Brno